2011. június 10., péntek

Becsuktam magam fél órára... :(

Bár leginkább figyelek a részletekre, néha óvatlan vagyok és mások hülyesége miatt megszívom. Ugyanis a céges Caddy határoló zsanérja a kollégák embertelen használata miatt nem töltötte be funkcióját, ezért bebörtönöztem magam hosszú percekre. A hátsó raktérben elmozdult anyagot szerettem volna megigazítani és hátra másztam rendbe tenni. A nagy szél és a zsanér hiánya miatt a hátsó ajtó rámcsapódott, esélyem sem volt a szabadulásra. :-/
A bűnös
Bezárva a Római körúton. katt ide!
Vertem az ablakot minden arra haladónak, de leginkább a tanácstalanság, nem pedig a segítőkészség volt az arcokon. Így Kááárolyt hívtam, aki éppen a reggelije elpusztításában volt érdekelt, de ennek ellenére kaján mosollyal az arcán...
...megérkezett.
Csak egy mozdulat 
Soha sem felejtem el grimaszát... 
Hát igen. A nők cukraja... ;-) THX!

2 megjegyzés:

  1. Hát igen Károlyra mindig minden körülmények között lehet számítani!!!!!
    szerencsés szabadulás volt puszi neked
    Andi:-)))

    VálaszTörlés