2011. július 7., csütörtök

Mosás, napozás, fűnyírás, locsolás, takarítás...

Végre úgy alakult, hogy lett egy kis időm. Előbb a kék bálnát tettem rendbe, mert az elmúlt napok szeles, esős időjárása nyomott hagyott a bőrén.
Utána irány a nyaraló! Egy kis napfürdőzéssel indítottam, 0°C-ra hűtött ááásvááánvízzel. :-)
Majd beállítottam a terasz zuhanyt.
Következett a fűnyírás, bár inkább gyermekláncfűnyírás volt, ugyanis abból van a legtöbb. Mindegy. Szép ződ.
 És végül a locsolás, jóféle kútvízből. Napi 1 m3 összejön és még egy béka is él benne...
A fagyalbokrok megsínylették a vízszegény helyet, mert dombocskára lettek kiültetve.
Na, mondom, milyen jól fog esni Mama tejfölös lecsója (felvidéki recept)! De olyan forró volt a tányér (kerámia), hogy eldobtam. :-( Mérgemben megittam 2 liter tejet...
...miután eltüntettem a nyomokat. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése