2011. július 30., szombat

A második éjszaka...

...már jobban telt el, sikerült öt órát aludni két részletben. Este még kértem egy fájdalomcsillapítót, mert arc-, és homloküreg körüli fájdalmat éreztem. Nem volt vészes, de szerettem volna jól aludni. Ami zavar, az az állandó könnyezés a tamponok miatt, a szemem már olyan piros, mint az angóra nyúlé. De ma, ha minden igaz, kikerülnek a bestiák, vége a néger orrnak! :-D


A spártai reggeli, hús nélkül. Üde színfolt Mama csipkés terítője...


Na, kiszedték mind a 6 maradék 12 cm-es tampont! Újra kapok levegőt az orromon! És még a nap is kisütött... ;-)


Az ebéd, fűszerek nélkül, viszont kiadós az adag. Besöpörtem.


Még durván gyűrötten, dagadt orral, de már hasonlítok magamra. :-P


És az Utolsó Vacsora! :-P


Hogy miért nem jutott előbb az eszembe! Találtam egy jó kis progit az Apple Store-on, így nézhetek jópár onlájn csatit a telón. :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése