2011. július 29., péntek

Szörnyű éjszaka után...

...csak ma hajnal 3-ra tudtam ellazulni és jó 2 és fel órát aludni. Tegnap délben már elmúlt az erzéstelenítők hatása, az ellenségemnek se kívánom. :-( Hajnalra múlt a fájdalom de addig azért sem tudtam volna aludni, mert a szobatársam szegény, furcsán vette a levegőt. Ilyet még életemben nem hallottam: horkolt, vakkantott, időnként teljesen leállt a légzése fél percre és az újraindítása erős hanghatásokkal járt. Nagyon sajnáltam, biztosan emiatt került ide. Bedugtam a fülembe a headset-et, de nem sokat ért. Most szervezem, hogy valaki hozzon az Erőműből nehány füldugót.


Lázam nincs, 35,6 a kíhűlés határán... :-) Jöhet a reggeli: császár zsömle holland vajjal, camambert sajttal, kaviár és pármai sonka, 1 liter házitejjel. :-O


Hát, nem jött össze... Vajas kenyér - a vajból víz csurgott - és poharas kakaó. :-( Na, majd legközelebb. És mi más lehetne egy kórházban a szívószál? Az infuzio bipolan csöve...


Kedves Betegeink! Ebédidő! Csak annyit éreztem, hogy a leves sós, forró volt, a spenót meg szojafasírozottat hordott a hátán. De eltüntettem, ha már a TB-hozzájárulásommal kifizettem. :-)


Hát nem édi ez a Vágási?


A vacsi. "Ne zabálj mindenfélét össze!" jeligére: ugyan az, ami tegnap volt. :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése